In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

29 Nisan 2016 Cuma

Aşık Olacağım Adam'a

     
     Sevgilim aşkın en çok yakıştığı adam

Bu yazıyı okuyorsan bil ki sana körkütük aşık olmuşumdur....Aşkı en çok sana yakıştırmış, kendimi en güzel senin gözlerinde görmüşümdür. biliyor musun çok şanslıyız....

İkimizin de hataları oldu geçmişte belki hatalarla dolu yollardan geçip geldik birbirimize...

Ama ben seni bana getiren hatalara bile minnettarım....Yaptığın her hatada bana bir adım daha yaklaştığın için hatalarını bile sevebilirim...

Herşey güzel olacak demiyorum zor günlerimizde olacak aşkla bakan gözlerin olduktan sonra ben bütün zor günlerinde arkanda değil yanında olacağım...

Belki aç kalacağız birlikte, belki son paramız sadece ekmek almaya yetecek. ama yine de seveceğiz inadına, o ekmeği yerken bile aynı aşkla bakacak gözlerimiz.

Ara sıra şarap içeceğiz mesela..bizi yormaya çalışan yıllara inat....

Ara sıra kavga da edeceğiz ama sonunda barışmak olduğunu bilerek kuracağız cümlelerimizi....ben sana aşık olmuşsam zaten böyle bir adamsın.....En çok bu yüzden seveceğim seni belki de.

Buraya kadar yazdıklarımı okuduysan bundan sonrasını beraber dolduracağız...
4. CTRL+F yardımıyla

0 yorum:

Yorum Gönder