In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

26 Nisan 2016 Salı

İçim'de Tutamam Bilirsin


Hiçbir şeyi içimde tutamam biliyosun

Bir yerlerde yazılarım kalsın istiyorum

Mesela  sürekli "keyfin yerinde." diyorlar bana. belli ki yeri değişmiş keyfimin. bu ortalık düzenleme işi hoşuma da gitmiş sanırım, bir köşeye de seni koymuşum.

Mesela bir şeye sinirlenecek olsam "değmez şimdi." diyorum. bu değer işini de ciddiye almışım sanırım, kazancımı sen bellemişim

Bazen çekiniyorum mesela
"çok mu büyük konuşuyorum.?" diye soruyorum kendime... bu sevgi işini büyütmüşüm sanırım

Sonra şiir gibi bir şey oluyor. "gök daha mavi, ağaçlar daha yeşil." oluveriyor. bu yaşama işini de daha ciddiye alıyor gibiyim

Benim gitmem gereken yerler, yapmam gereken işler var bekliyorum.........biliyorum sen de bekliyorsun. canım yanar gibi oluyor. yalnız bu hissi de çok ciddiye alıyor gibiyim. perçinliyor her harfi

Yavaş yavaş çalkantıyı dizginlemeyi öğreniyorum. yavaş yavaş büyümeyi de öğreniyorum gibi

Sevmeyi de öğreniyorum gibi unuttum sandığım her şeyi yeniden keşfediyorum gibi bir şey oluyor.

Baya güzel şeyler oluyor. olsun, olalım...........
4. CTRL+F yardımıyla

1 yorum: