In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

22 Nisan 2016 Cuma

Hiçbir Şeyim'e...


Gittin ve bittin...

     Hani her şeyimdin, hani nefes alamam, yarım kalırım diyordum ya ... öyle değilmiş; alışmışım aslında gitmelerine... bakıyorum kendime, üstelik görebiliyorum da kendimi; hem yaşıyorum hem tamım...

    Üzmek istemedin ya beni(!), üzmedin merak etme... zaten etmiyorsundur da... gelmerine de alışmıştım bir zamanlar; ama artık beklemiyorum gelmeni... gelmemene alıştırabilmişim sanırım kendimi...

    Haklıymışsın sanırım 'söylediğin kadar sevmiyorsun' derken bana... öyleymiş... gittiğinden beri çok büyük bir eksiklik hissetmiyorum, sadece alışkanlığın vermiş olduğu garip bir şey... çıkan dişin yerini dille yoklamak gibi bir his yaşadığım... işte bu yüzden üzülmüyorum çünkü o dişin yerine başka bir dişin çıkacağını biliyorum... işte burada anlıyorum hiç ama hiç farkın olmadığını, çürüyen dişin gittiği zaten aşikardı... halbuki hiç çürümemen gerekirdi, senin söylediklerine göre...

     Düşündüğünü ve üzüldüğünü hatta aklına bile geldiğimi hiç sanmıyorum ama yine de iyi dileklerimi ileteyim sana;


Mutlu, mesut(!) bir hayat yaşarsın umarım... çocuk değilim ben bir sürü yapbozum olduğunu biliyorsun parçaları nasıl birleştirebileceğimi de...

Ama bilmiyorsun;

     Değişebildiğimi-değiştiğimi... söylediklerimin doğru olduğunu hem de sonuna kadar...

     Bana söyleyip, inandırdığın her şeyi unuttuğumu daha doğrusu söylediklerinin artık yalan olduğunu düşündüğümü...

    Unuttum çünkü biz hiçbir şey yaşamamışız aslında beyinlerimizin ve bedenlerimizin yanılgısıymış geçirdiğimiz günler... birbirine karışan sadece karbonmonoksitmiş, nefeslerimiz değil...

      Unuttum çünkü dokunduğum tenin değil, sadece etmiş... kokan da teninin kokusu değil sadece parfümmüş... şimdi bakıyorum da et çürümüş parfüm uçup gitmiş...

      Bilmiyorsun kanamadığımı, kabuk o kadar kalın bağlanmış ki ne kadar deşilse de kanamıyor artık gittiğin yer... belki bağışıklık kazanmasından yaramın belki de iç kanama geçirmesinden... içime bakıyorum; orada da kaçak yok... ciddi ciddi bitmişsin sen...

Ve yine bilmiyorsun;

   Hiçbir şey kalmamış sana dair ve sen sadece, yüzü aşina olan birisinden başka bir şey değilsin artık....benim hiçbir şeyim olmuşsun...
4. CTRL+F yardımıyla

0 yorum:

Yorum Gönder