In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

1 Nisan 2016 Cuma

Uzatmaları da Oynadığımıza Göre Bitsin Artık Bu Maç Bi Sakatlık çıkmadan



Karşı taraftan duyduğunda bahane olduğunu bilirsin ya iste o çok yakar insanın canını....

Asıl amacını çarpıtarak anlatmıştır sana. Birlikte olunmayacak bir insan olduğunuda göstermiştir böylece...

Arada gerçek anlamda bir sevgi olmadığının da göstergesidir ayrıca.... 

Araya yollar, kişiler, zaman ((yada adı her neyse)) girdiğinde vazgeçiliyorsa gerçekten sevilmemiştir "Zorunlu Ayrılık" sadece sebebi ölüm olan ayrılık tanımını karşılar bende......

Ve ''Sana'' gelince......"Beni" üzmeyi tercih etmezdin biliyorum....!  iyi niyetinden zerre şüphe etmedim şüphem başkaydı............

Herkesin yarası var herkesin travması var bir yerinde sakladığı bunları geç, risk almayı düşünmekten yaşamıyorsun bile...düşünüyorum da çok sıkıcı yahu

İnsanın kendisinin tam zıttı olan biriyle...neyse umarım sen de senin gibi fena halde güvenli tarafta kalmakla yaşamaktan zevk alan biriyle mutlu olursun

Seni eleştirdiğimi düşünme lütfen ben kendi hatamı görüyorum yazdıkça

Daha benim için gidecek çok yol tanışacağım çok insan "hadi kalk gidelim" diye uyanacağım pek çok gün mücadele içine gireceğim bir kariyer kahkahadan patlayacağım pek çok gün-gece ve de üzüntümden eskiyeceğim çok an var....senden farkım dolu dolu yasayacağım

Bu hayatta sen olamazdın....iyiki de olmamayı tercih ettin

Hayat devam ediyor. yaşamak lazım diye söyleniyorum kendi kendime.
4. CTRL+F yardımıyla

0 yorum:

Yorum Gönder