In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

29 Temmuz 2016 Cuma

Ölümü öp, gel..!

  
    Uyku mu dedin..? evet bir dönem tanıştık onunla da. sen kedilere takmıştın o sıralar kafayı. Ben de tahtadan, çivi bile kullanılmadan yapılmış aykırı yaşamları gözlüyordum o sırada...

O ucu açık rüyaların gerçeklik dışı olduğunu masif bir örgüyle kafama geçiren de zaten o tahtadan yaşamlardı hep…

Ama bu konularda hiç konuşmadık seninle... Düşündüm de sırf seninle değil, kimselerle konuşmadım bu konuda...Ben ve kendim öylesine ara bir mırıldandık sadece…  

Uyku zamanı durdururmuş onu anladım zamanın çekip aldıklarını, yetişemediklerinizi, başaramadıklarınızı zihninizde duraksatip rahatlatiyomuş...

Hayatın yaşanacak taraflarının çok az olduğunu düşünüyorsanız uyku kar$i konulmaz cazibe gibidir. ne zaman bakış açınız değişir ve hayattan almanız gereken tadların zamana sığmadığını düşünürseniz yastıklara düşman olursunuz

Bazen geceleri olduramadıklarımız bizi uyutmuyor giremiyoruz bir türlü o karanlığa ve çıkamıyoruz sabahları o karanlıktan. bari gündüz bir anda bastırıp esneten o uykuya yenik düşsek ey Hypnos..?
                                           Ölümü öp gellll



4. CTRL+F yardımıyla

1 yorum:

  1. "Ölümü Öp gel" başlığı çok ürkütücüydü neyseki içerikte hiç değinmemişsiniz. rahatladım. :) Sahi bu başlığı neden kullanmıştınız ;)

    YanıtlaSil