In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

19 Şubat 2016 Cuma

Kapanış Konuşması


       Sorun sende değil bendeler.......Kafamı toparlamam lazımlar.....Kendimi pek iyi hissetmiyorum...Sen daha iyilerine layıksınlar....Ben tuhafım, sana göre değilimler

Benim için önemlisin, hep iyi olmanı istiyorum, senin gibi birini tanımadım;  ama işte ben böyleyim, korkuyorum, vs  vs.‘ler.

Terk edilmenin bütün çeşitlerini tattın.....Bir süre sonra bu cümlelere gerek bile kalmadı.

Pek çoğunun taktiği o zaten. Anlayışına sığınıyorlar. Sen de onları utandırmayacak kadar iyisin. Rahatlamalarını sağlayarak başlıyorsun söze. ...

Bir sorun olduğunu görüyorsun ve bunu ilk söyleyen olmaktan gocunacak değilsin.

     Kapanış konuşmasının hep sana düşmesi ondan..........Sonrası klişe


4. CTRL+F yardımıyla

1 yorum: