In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

10 Şubat 2016 Çarşamba

Görmüyor musun...?


    Görmüyor musun...?  aynaya her fotografına baktığında gözlerindeki buğuyu  pusu görmüyor musun..?

Yorulmadın mı..? her nefeste omzuna biraz daha yük yüklemekten bıkmadın mı...?

Sanki yıllardır çok yorgunsun, uykusuzsun, bir rahat nefese hasretsin. bu haleti ruhiyen daha ne kadar devam edecek...?

Daha kaç gece rüyamda 《"bana yardım et, beni bana rağmen kurtar, ben gel diyemem ama sen gel"》diyeceksin......? Yanlışı yanlışla düzeltemeyeceğini hâlâ anlamadın mı..?

Kendi kazdığın çukurda kimse görmesin diye daha derine kendini çektiğin yetmedi mi..?

Bu kör karanlığa, acı yalnızlığa kimsenin daha dipte olduğunu görmemesi değer mi..?

Niye şimdi başkaları ne der diye korkuyorsun, zamanında çok övündüğün cesaretin şimdi mi tükendi...?

Suratına taktığın bu "bakın çok mutluyum" maskesinden sıkılmadınmı..?

Allah aşkına söyle bir kere olsun baştan ayağa kendin olmayı özlemedin mi..?Sahte mutluluğu değil en içten gelen birkaç nefeslik huzuru hak etmiyor musun..?

Yol zor diye yolun sonundaki güzelliklerden nasıl vazgeçtin..?
allaha inandığın kadar ona güvenmiyor musun, allah bize yetmez mi..?

Ben demiyorum ki, çok mükemmelim ve her derdi çözerim ama en azından iki yarım bir bütün ederiz, daha önce etmedik mi.? 

Ben demiyorumki yanımda asla ağlamazsın ama en azından beraber ağlarız yalnız kaldıkça o gözlerinde biriken buğu biz beraberken aksa olmazmı daha önce beraber ağlamadık mı..? hiç aynı salak hikayelere çenen ağrıya ağrıya karnını tuta tuta gülmeyi özlemedin mi.? hiç benden gözlerini kaçırmaya çalışıp beceremediğin günleri özlemedin mi.?

Ben anlamazlıktan gelince kızmayı sonra gülmeyi özlemedin mi..? hiç gözlerimdeki ışığı özlemedin mi..?

Şimdi gözlerinde buğu var, sen görmüyorsun çünkü gözlerinde buğu var.

Başkaları görmüyor çünkü bakmıyor ben niye görüyorum bilmiyorum ama kesinlikle eminim var hiç birşey yapamazsam bile o buğu gider eski ışıltı gelir

Tek başınasın, kendi kör kuyundasın, kimse görmesin diye daha derine iniyorsun, kuyu daha da kör oluyor, sonra daha derine iniyorsun, sonra daha kör oluyor..

      Bilmek istemiyorsun.
4. CTRL+F yardımıyla

0 yorum:

Yorum Gönder