In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

5 Şubat 2016 Cuma

Bugünlerde Dünlerde Yarınlarda............


Naber nasılsın..? Başına kötü bişeyler geliyormu..? Bugünlerde, Dünlerde, Yarınlarda...
      
Haahh işte onlar var ya, benim yüzümden oluyor...Çünkü ben sana çok kırgınım.....Senin şahsında bütün dünyaya, bütün insanlara çok kırgınım...Çünkü sen bütün bu dünyanın bir Prototipisin.....sen bir Çekirdeksin....sen bir Tohumsun... İnsanlik adına ne konuda hayal kırıklığına uğradıysam, sende de aynısına uğradım.

Bana yalan söylemene gerek yoktu.... Aslında kimsenin yoktur gerçekten insanlar birbirlerine yalan söylememeli..neyse konuyu dağıtmayım ne diyordum ben..

Sahip olduğum son inanç kırıntılarınıda elimden aldığından mütevellit 
her ün müstehakını bulman için dua ediyorum...

Mutlu olmanı çok istedim...Çok üzülmüştün şimdiye kadar,, buna dayanamadım...Hiç kimse bu kadar yalnız olmamalıydı...Hiç kimse bu kadar yalnız bırakılmamaliydi....ne vardı, sen de bana bunu yapmasaydın. bana bi iyilik yapıp yalansız bitirseydin şu lanet olasıca 'zıkkım işi'...


Bu kara kaplı deftere girecek ne vardı.
4. CTRL+F yardımıyla

0 yorum:

Yorum Gönder