In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

9 Ağustos 2016 Salı

Gemiler Yaktım,,,,,,,,Gemiler Yaptım................


     
Karşı apartmanda perdeleri açık 2.kat penceresine konan melek biblosu benim için dua ediyor sanki"selametle geç bu sokaktan"der gibi bakıyor arkasında 40wattlık ampul hüzmesi odada dağılıyor her geçişimde süzüyorum bende onu

Bir gün camları silerken düşürecekler seni kanatların kırılacak,, hâren yuvarlanacak diyorum...Bu dediğim hep de gözümün arkasında karınca ölülerinin biriktiği geç saatlerde oluyor


Yabancı gölgeler arasındaki ışık oyunlarıyla Dürüstlükten yol almış kalabalıktan kaçıyorum

Ne söylenenleri anlıyor nede duyabiliyorum

Bilinmez bir gizillikteki hilelerin silsilesinde
tehlikenin bu kadar yanımda olduğunu farketmeden gerçeği uzaklarda aramamam gerektiğini öğrendim

ş dünyayı tanıdıkça tecrübeler edindikçe insan etrafına güven çemberleri çizmeye başlarmış ögretti hayat

Sınıflama değilse bile yakınlık baremine ve liyakatine göre güvenir diğer insanlara. En çok da "kendi insanlarım" dediklerine

Ve bir gün kader ağlarını örende gerçekler gül yüzünü gösterende bu baremin ne kadar yanlış olduğu görürsün çemberin sana en yakın bölümünde ikamet edenlerden öyle bir "Depik" yersin ki. bu andan sonra maksimum güven oranı %90'dır artık. geriye kalan %10'luk bölüm tüm beşerlerin şaşması ve öznenin daha fazla kırılmaması için bırakılmış serbest alandır.

Kimseye yüzde yüz güvenmemeye başlarsın, herkes herşeyi yapabilir diye kabul edersin. ha çok önemliyse "şahıs" senin için o yüzde ona alır affeder, değilse defedersin

Yaşadığımız her an, hayattan eksilmiş, harcanmış bir andır ömrünün her günkü işi, ölüm evini kurmaktır. Hayatın içinde iken ölümün de içindesin; çünkü hayattan çıkınca ölümden de çıkmış oluyorsun

Yahut şöyle diyelim: hayattan sonra ölümdesin; ama hayatta iken ölmektesin ölümün ölmekte olana ettiği ise, ölmüş olana ettiğinden daha acı, daha derin, daha can yakıcıdır.......Hayattan edeceğin karı ettiysen, doya doya yaşadıysan, güle güle gidersin......

"Ebedi bir uykuda, ebedi düşler vardır. cennet, düşlerin olduğu yerde değil midir.......? sadece, bir düş bitip diğeri başlayacak işte."
4. CTRL+F yardımıyla

0 yorum:

Yorum Gönder