In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

22 Mart 2016 Salı

Turşu Suyu Kavgası Gibi

     
Halimi sormaya cesaretim olmuyor bazen, bazen hiçte küçümsenmeyecek tadlar alıyorum olmadık kimselerden .. 

Düşlerimin bir ehemmiyeti var mı..? ille de bir yüzükle mi garantiye alınmalı..?! bilmiyorum..! Umarım bunların hiç birini tatmazsınız Umarım rüyalarınıza bile girmez…

Basit bir nedenden ötürü büyüyen bir kavga düşünün… Çok küçük bir neden. Adile Naşit ile Münir Özkul'un turşu suyu kavgası gibi. Limondan mı olur, Sirkeden mi… Ama o kadar sevimli değil




Saçma hayaller saçma düşünceler saçma gülümsemeler saçma planlar.



Bir dizide geçiyordu değil mi.? 
“İnsanlar hayal kurduklarında Tanrı yukarıdan gülümser.” diye. 

Peki sana soruyorum Tanrım; Biraz merhamet edip, engelleyemez miydin..? Vuramaz mıydın şöyle kafama kafama, “Aptal olma, bunlar hayalden öteye geçemez.” diyemez miydin...? Diyemezdin, demedin

Şu yönünü bilmeyen, aptal aptal bir oraya bir buraya giden sinekler dolaşıyor kafamda  itici, uzak, sevimsiz, anlaşılmaz, eğreti, yabancı bu düşünceler ..

Seçtiğimiz insanlar bizim tersimizse bunu engellemek çok güç. Yeni birilerini hayatımıza almaya korkarız....Sevgimiz büyüktür çünkü, ağırdır.

Peki Taşımak her yiğidin harcı mıdır..?

Bizler bir sigara dumanına göz kırpan insanlarız. Bizi sevin demiyorum. Sadece, değer bilin. Eğer taşıyamayacaksanız da    neyseee.......
4. CTRL+F yardımıyla

0 yorum:

Yorum Gönder