In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

16 Mart 2016 Çarşamba

Nasılsa Gidecektin......



     Benim için ne kadar "farklı" olduğunu bil diye yazdım. senin bütün bunları hak etmediğini düşünen insanlara “rağmen” yazdım.

Hayatımda bir ilktin ve ben bu ilki yazmaya değer gördüğüm için yazdım. belki bir akşam denize karşı, elinde rakın ile okursun diye yazdım. benden sonra deniz manzaralı bir evde oturursun diye düşünerek yazdım.

Senin sempatini kazanmak için de yazmadım, hayatına empati kurabilmek için yazdım. seni anlamak için yazdım. sana çok kızgın olduğum zamanlarda bile yazdım. her şeye rağmen birinin senin yalnızlığını anladığımı bil diye yazdım.

Beni yalnız bırakacağın günleri önceden görerek yazdım............

Nasılsa gidecek olduğunu bilmek bana en çok koyan şey oldu.

Çeşitli bahaneler sıralayacaktın durmaksızın. ardına saklanıp bazı cümlelerin kendini kaybettirecektin gözlerimde.

Artık ne yapacağımı bilmeden dolaşacağım uzun bir süre.. iyi olmamı bekleme. hak ettiğim birini bulmam gerektiğinden bahsetme. uzun bir süre..

Saniyelerle başlayıp yıllara yayılacak bir ayrılık havası seziyorum. peşimi asla bırakmayacak... ve gözlerimde bir gülümseme arayanları mahcup edeceğim. uzun bir süre....
4. CTRL+F yardımıyla

0 yorum:

Yorum Gönder