In life, unlike chess, the game continues after checkmate.

(Hayatta, satrancın aksine, oyun şah-mattan sonra da devam eder.)

12 Eylül 2016 Pazartesi

İki Nokta Üst üste Biri altta biri Üstte


      Saatler birbirlerine sürtünerek keskinleşmekte,  Eksilmekte olan sevinçlerim gölgesinde geçişmekte uzuuuuun zamandır.......Bütün kelimeler öylece durduğu yerde duruyordu kulaklarımda çınlayan herhangi bir diyalogun her hangi bir ölümüydü........

Ölümsüz bir diyalog olsa ne olurdu bu ölümlü dudaklarımdan dökülen yaşadığımı hissedebilir miydim...? ya da ona gerçek diyebilir miydim..?

Monologtur insanı öldüren ve gerçekliğe yapışan susmak ölüm değilse susmak değildir.........hep anlattım bu yüzden hep anlattım anlattıklarımı lime lime ederek

Sonra dedim ki söz ver kendine korkarak yaşarsan yalnızca hayatı seyredersin.....

O sırada hatirladim Edebiyat Hocam her defasında tekrarlardı....
"iki nokta üst üste biri altta biri üste'' insanlar da iki nokta üst üste gibidir,
her zaman biri allta, biri üsttedir, sen hiç yanyana iki nokta gördün mü....?
olsa olsa bizim gibi (üç nokta)... yanyana olur ve söylenecek söz her zaman yarım kalır ......demişti

Riskler alınmadan insan istediğine ulaşamıyormuş masallarda oluyor gökten elma düşme olayı ancak....

İstediğinize giden yolda dalgalarla boğuşmak uçmaya çalışırken düşmeyi göze almak gerekli

Ancak gözümüzü karartınca mutluluk anı geliyor......

Gerektiğinde binilen trenden risk alıp inmek, güzergah değiştirecek cesarete sahip olmak lazım.......

Bugünlerinin üstünden uzuuuuun seneler geçtikten sonra geçmişine dönüp bakan, yapmak isteyip de yap(a)madığı şeyler için içten içe acı çeken insanlar var.

《"ben orayı kazanmıştım da gitmediydim.", "cesaret edip de başlayamadım o işe. aman, en azından şimdi böyle iki ileri bir geri takılıyorum"》...En büyük tesellileridir

Risksiz bir hayat yaşamak çabası içerisinde olmuşlardır hayat boyunca mutsuzluklardan korktukları için mutlu olamamışlardır dört tekerli kapalı kutularının içinde kırmızı ışıkta beklerken yanlarında duran özgür ikitekerlilere imrenerek bakmışlardır, doğdukları şehirden çıkmaya korkmuşlardır hayatlarında bir kere olsun zıplaya zıplaya kan ter içinde kalıncaya kadar dans etmemişlerdir, baharda yeşeren çimlerin üstüne "gören ne der...?" diye düşünerek atlamamışlardır acı çekmemek için aşık olmamışlardır kendilerini hep engellemişlerdir
                                 Sınırları başkaları tarafından çizilmiş hayatların oyuncuları olmuşlardır
4. CTRL+F yardımıyla

0 yorum:

Yorum Gönder